Word vrijwilliger

Zet jij je graag in voor mensen met brandwonden? Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Geld voor wetenschappelijk onderzoek, de brandwondenzorg, preventiecampagnes en lotgenotencontact is namelijk nog steeds heel hard nodig. Je kunt je als vrijwilliger op verschillende manieren inzetten voor de Brandwonden Stichting. Help mensen met brandwonden, meld je aan!

collecteren voor de brandwonden stichting

Word collectant

Met slechts een paar uurtjes collecteren maak jij hét verschil voor brandwondenslachtoffers. In 2017 haalden alle collectevrijwilligers bij elkaar maar liefst 1,8 miljoen euro op! Met het collectegeld kunnen we investeren in wetenschappelijke onderzoeken naar nieuwe behandelmethodes voor brandwondenpatiënten.

Regioteam vrijwilliger

Zijn er in jouw omgeving activiteiten die ons verder kunnen helpen? Jij kent je buurt immers vele malen beter dan wij dat ooit kunnen. Kortom; wil jij de ogen, oren en misschien zelfs de handen van de Brandwonden Stichting zijn in jouw buurt? Word dan vrijwilliger bij een van onze regioteams.

Word vrijwilliger in jouw regio voor de Brandwonden Stichting

Regioteam vrijwilliger

Ik ben collecte-organisator

Alle informatie voor jou als organisator staat in de digitale collecte-administratie: ORCA 2.0. Als collecte-organisator kun je ORCA 2.0 raadplegen met jouw eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Kun je niet (meer) inloggen, neem dan contact met ons op via: 0251-275 555 of info@brandwondenstichting.nl