Word donateur

Mensen met brandwonden hebben hulp nodig. Kort na het ongeval, maar ook later in hun dagelijkse strijd tegen littekens. Met jouw steun krijgen brandwondenpatiënten de beste brandwondenzorg van Europa, nieuwe behandelmethodes door wetenschappelijk onderzoek en erkenning bij andere brandwondenpatiënten tijdens lotgenotencontact. Help mensen met brandwonden, doneer op jouw manier.

Sem na brandwonden ongeluk

Maandelijks doneren

Als donateur steun jij mensen met brandwonden in hun strijd tegen littekens. Met jouw maandelijkse bijdrage maak jij een wezenlijk verschil in het leven van brandwondenpatiënten.

Periodiek schenken

Zet je donatie om in een periodieke schenking. Dit geeft ú belastingvoordeel en ons zekerheid. Daarmee kunnen we investeren in wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe behandelmethodes voor brandwondenpatiënten.

Carine van Schie wetenschappelijk brandwonden onderzoek

Periodiek schenken

Uw nalatenschap

Steun mensen met brandwonden door de Brandwonden Stichting op te nemen in je testament. Een nalatenschap aan de Brandwonden Stichting draagt bij aan een beter leven voor mensen met brandwonden.

marjorie-britt-marlon-mariana_-brandwonden littekens

Uw nalatenschap