STRIJD MEE EN WORD DONATEUR

Als donateur maak jij het verschil voor brandwondenpatiënten. Jouw gift wordt ingezet voor wetenschappelijk onderzoek, het constant verbeteren van de zorg en het organiseren van activiteiten voor lotgenoten. Ontdek hier op welke manieren jij kunt doneren.

Strijd mee en word donateur

Steun brandwondenpatiënten
met jouw donatie

Doe een
eenmalige gift

Met een eenmalige gift maak jij een verschil voor brandwondenpatiënten. Zo draag je bij aan wetenschappelijk onderzoek en betere brandwondenzorg. Kies zelf hoeveel je doneert.

Meest gekozen

Doneer maandelijks

Kun je elke maand iets missen? Word dan maandelijks donateur. Met jouw giften bieden we onderzoekers zekerheid, want door maandelijkse donaties verzekeren we financiering.

Schenk periodiek

Je kunt ook periodiek schenken. Dan doneer je, minimaal vijf jaar, jaarlijks hetzelfde bedrag. Dit levert jou belastingvoordeel op en geeft onze onderzoekers meer zekerheid.

“Door een ongeluk op de camping met een gasbrander en een steekvlam, verbrandde mijn dochter in haar gezicht en op haar handen. Ze was pas drie jaar oud. Later werd ik vaste donateur. Ik wist dat ik hier mijn geld aan wilde geven.”

Trouwe donateur Jurgen

Jouw hulp is onmisbaar: doneer nu

Ernstige brandwonden. Ze houden iemand weken of zelfs maanden in het ziekenhuis. Om je daarna voor het leven te tekenen. Met talloze operaties, pijnlijke verbandwissels en een ander uiterlijk tot gevolg. Jouw steun is daarom onmisbaar! Doneer nu en draag bij aan meer wetenschappelijk onderzoek, betere brandwondenzorg en de hoogst mogelijke kwaliteit van leven voor brandwondenslachtoffers.

Jouw hulp is onmisbaar
Help kinderen met brandwonden

Voor kinderen is het extra lastig om met littekens om te gaan. Tientallen hersteloperaties, starende blikken en gemene reacties. Ze voelen dat niemand hen écht begrijpt… Daarom brengen wij ze samen. Bijvoorbeeld tijdens de Brandwondendag. Hier krijgen kinderen volop herkenning en acceptatie. Maak meer van deze dagen mogelijk, doneer nu.

Periodiek schenken iets voor jou?

Bij een periodieke schenking doneer je jaarlijks hetzelfde bedrag, voor minimaal vijf jaar. Hierdoor investeer je in langlopend wetenschappelijk onderzoek. Een periodieke gift is altijd volledig aftrekbaar van de belasting. Je kunt periodiek schenken door een schriftelijke overeenkomst te sluiten met onze stichting.

Heb je vragen over deze manier van doneren?
Bekijk hier de uitleg

Periodiek schenken iets voor u

Geef aan de Nederlandse Brandwonden Stichting…

… en maak het verschil voor brandwondenpatiënten tijdens hun herstel en daarna.

Doneer direct