NALATEN AAN DE NEDERLANDSE BRANDWONDEN STICHTING

De gevolgen van brandwonden tekenen iemand levenslang. Met dank aan nalatenschappen komen we stap voor stap dichterbij het realiseren van onze droom: een littekenloze genezing. Om een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven te geven.

Nalaten aan de Brandwonden Stichting

Geven via je testament

De Brandwonden Stichting opnemen in jouw testament is de meest persoonlijke manier om bij te dragen aan onze missie: een toekomst zonder littekens. Daarom voelen we ons erg vereerd en dankbaar als iemand ons opneemt in zijn of haar testament. Groot of klein, uw gift is van harte welkom.

Geven via je testament
Brandwonden Stichting in testament

Persoonlijk contact

Overweeg je ons in jouw testament op te nemen als (mede-)erfgenaam of voor een legaat? Wellicht heb je nog vragen of behoefte aan een persoonlijk gesprek voor je deze keuze maakt. Dat begrijpen we. We nemen graag samen de mogelijkheden door. Neem contact op met Marieke van Vuuren, manager bedrijfsvoering & control bij de Brandwonden Stichting.

Meneer de Vries vertelt waarom

“Brandwonden draag je een leven lang met je mee. De onzekerheid die je door littekens ervaart is traumatisch, dat weet ik helaas uit ervaring. Ik weet dat ook andere slachtoffers makkelijk in een sociaal isolement komen als ze niet geholpen worden. De Brandwonden Stichting investeert in hulpverlening en onderzoek. Ik weet dat mijn legaat daar goed terechtkomt. Zo help ik anderen met brandwonden als ik er niet meer ben. Ik vind dat een heel prettig idee.”

Meneer de Vries

Doneer direct