Welkom in onze webshop!

Maak jouw leven veilig met onze goedgekeurde veiligheidsproducten
en steun met je donatie de strijd tegen littekens.

Alle producten

De beste veiligheids-
producten op een rij
EHBO-kit remade industry, smartwares brandblusser, fireangel rookmelder
Brandmelder BWS

Wonen en slapen

Kookboek BWS

Koken en tafelen

Opgroeien

Reizen

Vakantie

Met jouw aankoop help je brandwonden- patiënten en zorg je voor je eigen veiligheid

UITGELICHT VOOR JOU

Brandwonden Stichting Webshop

Gaat jou de strijd van brandwonden aan het hart? In de webshop van de Nederlandse Brandwonden Stichting vind je veel verschillende producten die de strijd tegen brandwonden centraal stellen. Van rookmelders tot knuffels, van boeken tot brandblussers: je vindt het hier, in onze webwinkel. Bekijk de artikelen in ons assortiment en bepaal wat je zelf het belangrijkst vindt. Je vindt hier veiligheidsproducten en handige brandwonden-producten zoals een EHBO-doos.

De Brandwonden Stichting heeft geen winstoogmerk. Wij vinden jouw veiligheid veel belangrijker! Daarom bieden wij twee mogelijkheden om veiligheidsproducten bij ons te bestellen. Je kunt een product eenmalig aanschaffen, of gratis ontvangen als je ons voor een periode steunt. Zo zorg je niet alleen voor je eigen veiligheid, maar draag je ook bij aan de beste zorg voor brandwondenpatiënten.

De productprijzen zijn inclusief verzendkosten en BTW.