Laat een kind even geen slachtoffer zijn

Kinderen zijn veel vaker het slachtoffer van brandwondengevallen dan volwassenen. Vaak volgt een leven vol operaties. Ze moeten leren omgaan met starende blikken en harde reacties. Ze voelen dat niemand hen écht begrijpt. Door lotgenootjes bij elkaar te brengen ervaren zij herkenning en acceptatie, verpakt in onbezorgd plezier. Uw steun is nodig om dit mogelijk te maken.

- € 10 +
Geef nu!

Strijd mee tegen littekens

Gift

Dankzij uw eenmalige gift zorgt u ervoor dat mensen met brandwonden er niet alleen voor staan.

Collecteren

Als collectant levert u een grote bijdrage voor het werk van de Brandwonden Stichting. Helpt u ook mee?

Donateur

Als donateur steunt u doorlopend met een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage ons werk. Helpt u mee en word donateur!

Speel mee met een loterij

Speel mee met de Lotto of de Vriendenloterij. Met uw lot helpt u mensen met brandwonden. Speelt u al mee met de VriendenLoterij?

Nalatenschap

Wellicht overweegt u om de Brandwonden Stichting in uw testament op te nemen, wij informeren u graag.

Bedrijfspartner

Ook als bedrijf kan u de Brandwonden Stichting steunen, zowel financieel of met een (eigen) project.

Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link