HERROEPINGSRECHT, VERZEND- EN RETOURPROCES

Herroepingsrecht

Bij de aankoop van producten heeft u als consument de mogelijkheid de producten zonder opgave van redenen terug te sturen gedurende dertig (30) kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat u het product ontvangen heeft. In deze periode dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, u mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Brandwonden Stichting te retourneren.

Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht, zijn de kosten van terugzending voor uw rekening.

De Brandwonden Stichting zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen dertig (30) dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

U mag uw producten binnen 30 dagen gratis retourneren. Neem hiervoor contact op met onze afdeling klantcontact via 0251-275 555 of [email protected]

Verzending

Heb je iets bij ons besteld? Geweldig! Wij verzenden het product de volgende werkdag. Duurt de verzending langer dan verwacht? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0251-275 555 of [email protected]

Bent u niet tevreden over het product en wilt u het retourneren? Dit is natuurlijk mogelijk. Het retourneren kan de eerste 30 dagen kosteloos. U kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice via 0251-275 555 of [email protected]