HERROEPINGSRECHT

Bij de aankoop van producten heeft u als consument de mogelijkheid de producten zonder opgave van redenen terug te sturen gedurende veertien (14) kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat u het product ontvangen heeft. In deze periode dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, u mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Brandwonden Stichting te retourneren.

Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht, zijn de kosten van terugzending voor uw rekening.

De Brandwonden Stichting zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen dertig (30) dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Het formulier dat u nodig heeft om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u hier downloaden.

Geef aan de Nederlandse Brandwonden Stichting…

… en maak het verschil voor brandwondenpatiënten tijdens hun herstel en daarna.

Ja, ik help mee