De acceptgiro verdwijnt

mijn eenmalige gift

Maar mensen met brandwonden hebben jou nog steeds nodig.

Alle banken stoppen per 1 juni 2023 met de verwerking van de acceptgiro. Maar geen zorgen, er is een mooi alternatief! We hebben als goede doelen samengewerkt aan een alternatieve betaalmethode met de naam Mijn eenmalige gift. Met het ‘mijn eenmalige gift-formulier’ maak je in de toekomst net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons over als met de acceptgiro. Zo kun je mensen met brandwonden blijven steunen!

Doneren met Mijn eenmalige gift, zo werkt het!

Eigenlijk verandert er maar heel weinig:

• Betaal je digitaal? Je vindt het betalingskenmerk voor internetbankieren in het vervolg op het Mijn eenmalige gift-formulier.

• Betaal je met de acceptgiro? In plaats van de acceptgiro vul je Mijn eenmalige gift in. Je stuurt dit formulier niet op naar je bank, maar naar ons in de meegeleverde retourenvelop. Hieronder wordt gemakkelijk uitgelegd wat dit voor jou betekent.

Jouw hulp blijft onmisbaar

Verder blijft alles precies hetzelfde. Je gift wordt van jouw bankrekening afgeschreven. En wij gebruiken deze voor onderzoek, preventie en zorg voor mensen met brandwonden. Precies zoals je dat van ons verwacht en gewend bent. Kunnen mensen met brandwonden op jou blijven rekenen? Oók als de acceptgiro is verdwenen? Heel hartelijk bedankt voor jouw steun en betrokkenheid!

Bekijk ook onderstaande video waarin gemakkelijk uitgelegd wordt wat dit voor jou betekent. Is het nog niet helemaal duidelijk? Bekijk dan hier onze pagina met meest gestelde vragen.

Geef aan de Nederlandse Brandwonden Stichting…

… en maak het verschil voor brandwondenpatiënten tijdens hun herstel en daarna.

Ja, ik help mee

Accepteren Weigeren Meer opties

Accepteren Opslaan

Vergeet je de producten
in je winkelwagen niet?

Met onze producten steun je mensen met brandwonden en verbeter je de veiligheid van jezelf en van anderen.

Luister de podcast
Door Het Vuur