Dank dat u tijd wil geven

Als vrijwilliger bent u van groot belang voor mensen met brandwonden. Wij durven gerust te stellen dat dankzij de collecte de brandwondenzorg in Nederland bestaat.

Wat doet een collectant?
Een collectant komt een week per jaar, tijdens onze landelijke collecteweek, in actie voor de Nederlandse brandwondenzorg. Als collectant ontvangt u uw collectebus van een organisator bij u in de buurt. U spreekt met hem of haar af welke straat of straten u wilt collecteren. Zo kunt u zelf aangeven hoeveel tijd u wilt besteden. Na de collecte hoort u van uw organisator hoeveel geld u in uw buurt heeft opgehaald.

Wat doet een organisator?
Een organisator is de spil tussen de Nederlandse Brandwonden Stichting en haar collectevrijwilligers. Als organisator belt u de collectanten die in uw wijk beschikbaar zijn. U zorgt ervoor dat hij of zij de collectebussen ontvangt en u bespreekt welke straten zij lopen. U neemt de collectebussen in. Na het innemen van de bussen, de inhoud tellen en de opbrengst van het collectegeld storten op de rekening van de Nederlandse Brandwonden Stichting. Daarna eenvoudig de opbrengst online invoeren (verantwoorden) in de online omgeving voor organisatoren.

De collecte van de Brandwonden Stichting vindt in 2017 plaats van 8 t/m 14 oktober.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link