Nodazzle Basic Wall

29,95

Nodazzle Basic Wall Vluchtverlichting. De 180º detectie van de Nodazzle Basic Wall wordt direct geactiveerd bij beweging in het donker.

SKU: 1137 Categorie:

Productbeschrijving

De Nodazzle Basic Wall is veiligheidsverlichting die gemonteerd kan worden op plaatsen waar de aansluiting niet op de juiste plek zit of stroom gewoonweg niet voorhanden is. Hiermee speelt het toestel in op de behoefte om veiligheid te bieden op elke gewenste plek in huis. De speciaal ontwikkelde 180º detectie van de Nodazzle Basic Wall wordt direct geactiveerd bij beweging in het donker. Hierdoor is struikelen of stoten in het donker verleden tijd.

Productspecificaties
– Veiligheids-, en comfortverlichting voor gebruik in kamers waar geen netspanning voorhanden is
– Voorzien van luxmeter en bewegingsmelder
– 180° detectie infrarood horizontaal
– Detectiegebied 6 x 3 m
– Toestel wordt geactiveerd door detectie, in 2 sec naar 100% licht
– Toestel blijft branden zolang men in het detectiegebied verblijft
– Ultrasnelle montage, rechtstreeks op de wand
– 2 Leds verlichting, 0.1W per Led

Goedkeuringen
CE

Bij brand in huis zijn de eerste minuten van levensbelang en ben je op jezelf aangewezen. Daarom is het van belang om van tevoren te bepalen hoe de vluchtroute moet lopen. Rook ontwikkelt zich echter razendsnel. Zelfs in je eigen huis kun je daardoor volledig gedesoriënteerd raken. Bovendien produceert rook giftige gassen die bij kleine concentraties je reactievermogen en zintuiglijke waarnemingen direct aantasten.
Door het plaatsen van een lamp met speciale lichtkleur, kunt u ervoor zorgen dat uw zicht bij rookontwikkeling sterk verbetert.

Plaatsing in huis
Veiligheidsverlichting dient gemonteerd te worden op plaatsen waar de aansluiting niet op de juiste plek zit of stroom gewoonweg niet voorhanden is.