Wi-Safe 2 draadloze versterker

112,00

Wi-Safe 2 draadloze versterker voor doven en slechthorenden. Neem voor meer informatie contact op met uw zorgverzekering of met de Brandwonden Stichting via [email protected]

Uitverkocht

Artikelnummer: 2262 Categorie:

Productbeschrijving

De hoge pieptoon van een rookmelder is niet door iedereen goed te horen. Deze Wi-Safe 2 draadloze versterker geeft daarom een lage frequentie alarm. Met deze 85dB en 520Hz toon wordt iedereen gealarmeerd. Op dit moment is dit product in de testfase en wordt eerdaags gecertificeerd.

Deze versterker werkt in combinatie met de Wi-Safe 2 rookmelder. Daarnaast is het mogelijk om de  rookmelder draadloos te koppelen met een speciale trilplaat en een lichtflits.

De producten zijn in andere landen al verkrijgbaar. Omdat de Brandwonden Stichting het belangrijk vindt dat deze ook in Nederland te koop zijn, heeft de leverancier een kleine voorraad beschikbaar gesteld. Neem contact met ons op via: [email protected], wanneer u een rookmelder voor doven/slechthorenden wilt aanschaffen.