Astrid BuurRegio-vertegenwoordiger

Regio-vertegenwoordiger

abuur@brandwondenstichting.nl

“Als regio-vertegenwoordiger voor de Nederlandse Brandwonden Stichting in Zuid-West Nederland* ben ik werkzaam voor mensen met brandwonden. Hulp is nodig in vele vormen: bij de behandeling in het ziekenhuis tot en met de terugkeer naar de maatschappij. Maar ook preventie en voorlichting is heel erg belangrijk; ieder nieuw slachtoffer is er één teveel. Nog dagelijks lopen kleine kinderen brandwonden op door een kop hete thee die omver gaat. Een belangrijke bron van inkomsten om ons belangrijke werk te kunnen blijven doen, is de jaarlijkse collecte in oktober. Daarvoor krijgen we hulp van vele vrijwilligers zoals collecte-organisatoren en collectanten. Het is mijn taak om binnen de regio nieuwe organisatoren te werven en deze te ondersteunen bij hun werkzaamheden. Ook houd ik me bezig met acties in de regio. Ben je van plan om als school, bedrijf of vereniging zelf in actie te komen voor de Nederlandse Brandwonden Stichting? Neem dan gerust contact met me op!”

* Provincie Zeeland, Bergen op Zoom, Roosendaal, Moerdijk, Breda, Werkendam, Gorinchem, Leerdam, Tilburg, Zaltbommel, Oisterwijk, Vught, Hilvarenbeek en tussenliggende gemeenten.