STRIJD MEE MET
JOUW BEDRIJF

Als Nederlandse Brandwonden Stichting zijn we afhankelijk van giften. Daarom hebben we de steun van bedrijven hard nodig. Jouw bedrijf kan ons op allerlei manieren helpen, bijvoorbeeld in de vorm van: een gift, actie, sponsoring of een partnerschap.

Strijd mee met jouw bedrijf

Steun ons met jouw bedrijf

Word bedrijfspartner

Een duurzame relatie om samen impact te maken; dat is het doel. Graag gaan we met jou in gesprek over wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Meest gekozen

Word sponsor

Kun je elke maand iets missen? Word dan maandelijks donateur. Met jouw giften bieden we onderzoekers zekerheid, want door maandelijkse donaties verzekeren we financiering.

Medewerkers
in actie

Je kunt ook zelf een actie organiseren! Zo haal je met jouw bedrijf geld op voor de stichting en werken jullie samen met de medewerkers aan een ontzettend mooi doel.

“In geval van incidenten is hulp aan eventuele slachtoffers onmisbaar. Ook lang na een incident hebben slachtoffers vaak zorg nodig. De Nederlandse Brandwonden Stichting helpt mensen die letsel hebben opgelopen bij een brand.”

The Safety Network

Samen investeren in een toekomst zonder littekens

Als bedrijfspartner sla je met ons de handen ineen voor een betere brandwondenzorg. Met jouw bedrijf kun je grote impact maken op de levens van brandwondenpatiënten, en geef je op een mooie wijze invulling aan de MVO-doelstellingen. In een samenwerking gaan we altijd op zoek naar de meerwaarde voor beide partijen. Je bent van harte welkom om contact op te nemen met Ariënne Kwaad, relatiemanager zakelijke werving en bijzondere giften.

Cheque Founders' day

Jouw gift is meestal fiscaal aftrekbaar

Als je schenkt namens een bedrijf, is er sprake van vrijgevigheid. Er is geen tegenprestatie aan verbonden. Lees hier of jouw gift fiscaal aftrekbaar is. Je kunt jouw gift storten op: NL93 RABO 0388 0132 22. Vermeld hierbij altijd de NAW gegevens van jouw bedrijf. Dan weten we van wie de gift afkomstig is en kunnen we de ontvangst bevestigen.

Jouw gift is meestal fiscaal aftrekbaar
Kom met jouw medewerkers in actie

Zelf een actie organiseren is leuk én geeft jouw medewerkers een goed gevoel. Want naast het geld dat je bijeenbrengt voor de Nederlandse Brandwonden Stichting, gaat het ook om de betrokkenheid van je medewerkers en dat je samen iets betekent voor een ander. Komt jouw bedrijf in actie voor brandwondenpatiënten? Laat het Ariënne Kwaad weten.

Onze trotse