Ik wil nalaten

Iedereen kan iets goeds nalaten
Nadenken over een testament, over een periode dat u er niet meer bent, is geen makkelijk onderwerp. Maar het is een geruststellend idee om te weten dat alles vantevoren goed is geregeld. Dat u heeft nagedacht over de verdeling van uw vermogen. Wellicht overweegt u om de Nederlandse Brandwonden Stichting in uw testament op te nemen. Wij informeren u graag over de mogelijkheden en helpen u waar nodig. Marijne Landman, relatiemanager Nederlandse Brandwonden Stichting. Zij helpt u graag verder.
Marijne is tijdens kantooruren bereikbaar via: 0251 – 275 555 of mlandman@brandwondenstichting.nl

Schenken met belastingvoordeel

Een periodieke gift levert u belastingvoordeel én ons zekerheid in de strijd tegen littekens.

Een periodieke gift is volledig aftrekbaar van de belasting. Bij een periodieke gift schenkt u elk jaar, gedurende minimaal vijf jaar, eenzelfde bedrag. Een periodieke gift legt u vast via een schriftelijke overeenkomst. Een periodieke overeenkomst met de Brandwonden Stichting is eenvoudig te regelen.

Uw voordeel

Misschien steunt u ons al jarenlang? Uw huidige donatie kunt u omzetten naar een periodieke schenking. U bepaalt zelf hoe hoog uw periodieke gift is: zo kunt er voor kiezen om zelf van het voordeel te profiteren of het voordeel aan de Brandwonden Stichting te schenken. Bereken uw voordeel.

PROFITEER ZELF: Schenk hetzelfde bedrag, betaal minder

Profiteer zelf

SCHENK HET VOORDEEL: Schenk een hoger bedrag, betaal hetzelfde

Schenk het voordeel

* Uitgangspunt in de voorbeelden hierboven is een 42% belastingschaal.

Schriftelijke overeenkomst

1. Download het formulier periodieke overeenkomst en lees de toelichting goed door

Overeenkomst periodiek schenken

2. Vul de overeenkomst twee keer in (één origineel voor u, één voor de Brandwonden Stichting)

3. Stuur beide overeenkomsten met een kopie van uw identificatiebewijs op naar de Nederlandse Brandwonden Stichting:

Nederlandse Brandwonden Stichting
Antwoordnummer 111
1940 VC  Beverwijk

4. U ontvangt één origineel exemplaar ondertekend retour.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met Marijne Landman, relatiemanager Nederlandse Brandwonden Stichting. Zij helpt u graag verder.

Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link