Speel mee in een loterij

De Nederlandse Brandwonden Stichting wordt gesteund door Nederlandse Loterij en de VriendenLoterij. Speelt u al mee met de VriendenLoterij? Dan kunt u uw lot omzetten naar een lot voor de Brandwonden Stichting. U hoeft dan alleen maar de VriendenLoterij te bellen via 0900 – 300 1400 (€ 0,50 per gesprek).

Speel mee in een loterij

Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt organisaties die mensen in Nederland helpen die in hun leven minder geluk hebben gehad, kwetsbaar zijn of om een andere reden onze steun verdienen. In 2016 heeft de Brandwonden Stichting een bijdrage ontvangen van € 801.066 ,-.

Draagt u de Brandwonden Stichting een warm hart toe en maakt u ook graag kans op leuke prijzen? Speel dan mee met de VriendenLoterij. In 2015 heeft de totale prijzenpot een waarde van € 36,4 miljoen met iedere maand kans op tienduizenden prijzen oplopend tot € 100.000,-.

Activeer hier uw lot en speel mee

Vanaf januari 2016 kost een lot € 13,50 per trekking inclusief Jackpotbonus van € 0,50. Er zijn veertien trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus. De helft van de lotprijs gaat direct naar de Brandwonden Stichting. Deelname is vanaf 18 jaar.

In de VriendenLoterij is uw mobiele nummer uw lotnummer. Naast de kans op prijzen oplopend tot € 100.000,- maakt u met uw mobiele nummer ook kans op de unieke AutoJackpot! De enige jackpot die niet oploopt met geld, maar met auto’s.

Meer informatie?
Lees meer over de VriendenLoterij.

Projecten
De Brandwonden Stichting heeft uit de 13e en 14e trekking van 2013, naast de reguliere bijdrage, een prachtige extra bijdrage gekregen voor het innovatieve project: ‘pijnbestrijding bij kinderen met brandwonden’.
De dagelijkse verbandwisseling is voor brandwondenslachtoffers extreem pijnlijk. Met steun van de VriendenLoterij kunnen we hen helpen dit te doorstaan!

nedlot_std_landscape_rgb

Speel mee met Nederlandse Loterij

Bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland en kans maken op mooie geldprijzen? Speel mee met de spellen van Nederlandse Loterij!

Nederlandse Loterij, de naam achter 7 bekende spelmerken, maakt niet alleen veel deelnemers blij met mooie geldprijzen. Ze zorgen er ook voor dat Nederland gelukkiger en gezonder wordt. Dit doen ze door sport en beweging bereikbaar te maken voor iedereen. Van jong tot oud, van Olympisch tot paralympisch en van revalidatie tot gehandicaptensport.

Nederlandse Loterij draagt haar opbrengst af aan de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën, NOC*NSF en aan 18 goede doelen, waaronder de Nederlandse Brandwonden Stichting.

Meespelen?
Je kunt online of bij één de 5000 verkooppunten loten kopen van de spellen van Nederlandse Loterij.

Speel mee nederlandseloterij.nl

Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link