Speel mee in een loterij

De Nederlandse Brandwonden Stichting wordt gesteund door Nederlandse Loterij en de VriendenLoterij. Speelt u al mee met de VriendenLoterij? Dan kunt u uw lot omzetten naar een lot voor de Brandwonden Stichting. U hoeft dan alleen maar de VriendenLoterij te bellen via 088 – 020 1020 (€ 0,50 per gesprek).

Speel mee in een loterij

Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt organisaties die mensen in Nederland helpen die in hun leven minder geluk hebben gehad, kwetsbaar zijn of om een andere reden onze steun verdienen. In 2018 heeft de Brandwonden Stichting een bijdrage ontvangen van € 794.643 ,-. Draagt u de Brandwonden Stichting een warm hart toe en maakt u ook graag kans op leuke prijzen? Speel dan mee met de VriendenLoterij!

Activeer hier uw lot en speel mee

Vanaf januari 2020 kost een lot € 14,- per trekking. Er zijn 14 trekkingen per jaar. Op vriendenLoterij.nl/speluitleg vindt u meer informatie. De helft van de lotprijs gaat direct naar de Brandwonden Stichting. Deelname is vanaf 18 jaar.

Meer informatie?
Lees meer over de VriendenLoterij.

Projecten
In 2013 kreeg de Brandwonden Stichting een prachtige extra bijdrage gekregen voor het innovatieve project: ‘pijnbestrijding bij kinderen met brandwonden’. De dagelijkse verbandwisseling is voor brandwondenslachtoffers extreem pijnlijk. Met steun van de VriendenLoterij kunnen we hen helpen dit te doorstaan!

In 2018 bracht Irene Moors ons een bezoekje met fantastisch nieuws! Virtual Reality voor brandwondenpatiënten is mogelijk gemaakt door een prachtige bijdrage van de VriendenLoterij. Zo kunnen brandwondenpatiënten die aan bed gekluisterd zijn, even vergeten dat ze in het brandwondencentrum liggen.

nedlot_std_landscape_rgb

Speel mee met Nederlandse Loterij

Bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland en kans maken op mooie geldprijzen? Speel mee met de spellen van Nederlandse Loterij!

Nederlandse Loterij, de naam achter 7 bekende spelmerken, maakt niet alleen veel deelnemers blij met mooie geldprijzen. Ze zorgen er ook voor dat Nederland gelukkiger en gezonder wordt. Dit doen ze door sport en beweging bereikbaar te maken voor iedereen. Van jong tot oud, van Olympisch tot paralympisch en van revalidatie tot gehandicaptensport.

Nederlandse Loterij draagt haar opbrengst af aan de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën, NOC*NSF en aan 18 goede doelen, waaronder de Nederlandse Brandwonden Stichting.

Meespelen?
Je kunt online of bij één de 5000 verkooppunten loten kopen van de spellen van Nederlandse Loterij.

Speel mee nederlandseloterij.nl