VOOR JOU EEN GOK, VOOR ONS EEN BIJDRAGE

Draag jij de Nederlandse Brandwonden Stichting een warm hart toe en maak je graag kans op mooie prijzen? Speel dan mee met de Postcode Loterij, de VriendenLoterij of met spellen van de Nederlandse Loterij.

Voor jou een gok voor ons een bijdrage

Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt organisaties die mensen in Nederland helpen die in hun leven minder geluk hebben gehad, kwetsbaar zijn of om een andere reden onze steun verdienen. Uniek is dat je zelf kiest welk goede doel of welke culturele organisatie je steunt. Kies jij ons als goed doel, dan gaat minimaal 40 procent van de inleg van je lot naar de Nederlandse Brandwonden Stichting.

Speel mee met de VriendenLoterij
Speel je al mee met de VriendenLoterij

Speel je al mee met de VriendenLoterij? Dan kun je jouw lot omzetten naar een lot voor de Brandwonden Stichting. Je hoeft dan alleen maar de VriendenLoterij te bellen via 088 – 020 1020 (€ 0,50 per gesprek).

Speel mee met de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij maakt niet alleen veel deelnemers blij met mooie geldprijzen. Ze zorgen ook voor een gelukkiger en gezonder Nederland. Dit doen ze door sport en beweging mogelijk te maken voor iedereen. Zo draagt de loterij opbrengsten af aan de Nederlandse samenleving (via het Ministerie van Financiën), NOC*NSF en aan 18 goede doelen: waaronder de Nederlandse Brandwonden Stichting.

Speel mee met de Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij steunt goede doelen die werken aan een rechtvaardige en groene wereld waarin we niemand uit het oog verliezen. Inmiddels spelen ruim 3 miljoen huishoudens mee met de loterij. Deelnemers maken maandelijks kans op honderdduizenden prijzen. Ze steunen met minimaal 40 procent van de lotprijs jaarlijks 149 goede doelen, waaronder de Nederlandse Brandwonden Stichting.