Wat geweldig dat je voor mensen met brandwonden in actie komt!

Ga jij pottenbakken, statiegeld in zamelen of mee doen met een sportieve activiteit zoals de Harbour Run?
Maak dan hieronder jouw persoonlijke actie pagina aan.

Signed up already? Login instead.

Zo ga je te werk

Van uitdaging tot sponsoractie
Zet je talenten in voor de Nederlandse Brandwonden Stichting! Van zelfgemaakte vogelhuisjes verkopen tot aan gesponsord fietsen naar Portugal. Het is allemaal mogelijk en wij helpen je daar graag bij. Zo zorgen we er samen voor dat mensen met brandwonden na hun ziekenhuisontslag er niet alleen voor staan.

Stap 1: Inspiratie nodig?
Kijk hier voor inspirerende acties. Leuk idee bedacht? Neem contact op met Gerie Smit. Zij denkt graag mee en ondersteunt daar waar mogelijk. Bel: 0251 – 275 555 of mail naar inactie@brandwondenstichting.nl.

Stap 2: Iedereen mag het weten
Wij hebben verschillende promotiematerialen die acties kunnen ondersteunen. Denk aan T-shirts en flyers van de Nederlandse Brandwonden Stichting. Informeer hiernaar via info@brandwondenstichting.nl

Stap 3: Maak een online actiepagina aan
Maak de actie wereldkundig. Via ons platform kunnen mensen direct online doneren. Beschrijf de actie, de datum en jouw motivatie. Upload leuke foto’s en spread the word!

Stap 4: Zoek sponsors
Benieuwd hoe je snel sponsors vindt?
Zo vind je snel sponsors!

Stap 5: Tijd voor actie!
Alles voorbereid en zijn de sponsors binnen? Go for it!

Inspiratie nodig?