Word bedrijfspartner of sponsor

Dank voor uw interesse. Omdat de Nederlandse Brandwonden Stichting als één van de meest betrouwbare goede doelen wordt ervaren ( Chari Barometer 2016) is het een mooie organisatie om mee samen te werken. Elke maand bezoeken ongeveer 30.000 mensen onze website. Daarnaast verschijnen we vaak in de media met onze missie om brandwonden te voorkomen en leed door brandwonden tot een minimum te beperken.

Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding bij ons in Beverwijk. Een ideale manier om u te laten zien wat wij in de brandwondenzorg doen. Wij zijn altijd op zoek naar bedrijfssponsoren en partners met een hart voor de brandwondenzorg.

Voor vragen of het maken van een afspraak neem contact met mij op.

Ariënne de Boer
Telefoon: 0251-275 545 / 06 81803080
E-mail: adeboer@brandwondenstichting.nl

Bedrijfssponsoring

Uw bedrijf kan voor ons een enorme steun zijn. Dat kan in de vorm van een sponsor- of partnership. Een andere optie is het steunen van een éénmalig project. Ook kunt u met uw organisatie een bedrijfsactie organiseren of de Nederlandse Brandwonden Stichting in natura sponsoren.

Financiële sponsoring
Mensen met brandwonden helpen, kost geld. Uw bedrijf kan de Nederlandse Brandwonden Stichting steunen met een financiële bijdrage. Hierdoor maakt u uitbreiding van projecten mogelijk en geeft u nieuwe projecten een kans.

Projectsponsoring
De Nederlandse Brandwonden Stichting organiseert en faciliteert diverse projecten op het gebied van preventie, het bevorderen van de kwaliteit van zorg aan brandwondenpatiënten en het helpen van mensen om te leren leven met littekens. Aan deze projecten kan uw bedrijfsnaam of uw activiteit gekoppeld zijn!

Bedrijfsactie
Een bedrijfsactie levert een positieve sfeer onder uw medewerkers en relaties. U maakt samen mogelijk dat andere mensen echt geholpen worden. Bij de uitvoering van uw actie ondersteunen wij u graag! Wilt u niet zelf een actie organiseren maar sluit u liever aan bij bestaande projecten, dan is dat ook mogelijk.

Sponsoring in natura
De Nederlandse Brandwonden Stichting probeert de kosten zo laag mogelijk te houden, om zoveel mogelijk mensen met brandwonden te kunnen helpen. We kijken dan ook graag samen met u welke producten of diensten van uw bedrijf hieraan kunnen bijdragen.

Voordelen
Partner zijn van de Nederlandse Brandwonden Stichting heeft naast invloed op onze vier programma’s voordelen voor uw bedrijf:

• Samenwerking koppelt uw bedrijf aan het imago van de Nederlandse Brandwonden Stichting: sterk en betrouwbaar.
  • Uw naam verbinden aan een specifiek project.

Wij bieden u als sponsor of partner van de Nederlandse Brandwonden Stichting de mogelijkheid in contact te komen met collega-ondernemers door middel van bijeenkomsten die wij organiseren zoals rondleidingen en netwerkborrels en presentaties bij de Nederlandse Brandwonden Stichting of bij één van onze partners.

Het is goed te weten dat uw zakelijke giften fiscaal aftrekbaar zijn, mits deze aan een aantal voorwaarden voldoen. Voor meer informatie verwijzen naar de website van de Belastingdienst.

Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link