Ik wil een collecte organiseren

Als collecte-organisator levert u een grote bijdrage aan het werk van de Brandwonden Stichting. De collecte is namelijk onze belangrijkste inkomstenbron. Dankzij uw inzet kunnen we mensen met brandwonden helpen. Kort na het ongeval en later in hun dagelijkse strijd tegen littekens. Maar ook onderzoek financieren en campagnes inzetten om brandwonden te voorkomen.

Collecteweek 2016: 9 t/m 15 oktober.

Wat betekent het als u in uw wijk de collecte organiseert?

Voorafgaand, tijdens en na de collecteweek bent u voornamelijk hand- en spandiensten voor ‘uw clubje’ collectanten aan het verrichten. Collectebussen verspreiden, iedereen activeren voor de collecteweek en achteraf de bussen weer innemen. Hebt u vragen wat het precies betekent als u zich opgeeft als collecte-organisator? Neem dan contact met de afdeling collecte van de Brandwonden Stichting via 0251-275555 of schrijf u gelijk in via onderstaand formulier.

Meld u aan als collectant of collecte-organisator

Het makkelijkst is het om (tijdens kantooruren) contact met ons op te nemen: 0251-275 555, maar u kunt natuurlijk ook het onderstaande formulier invullen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Logo Brandwondenstichting

Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Daarom hebben we onze websites vernieuwd. Op deze website kunt u kijken hoe u een bijdrage kunt leveren. Kijk op www.brandwondenzorg.nl over het voorkomen van brandwonden en de zorg aan patiënten met brandwonden
close-link