Help mee als bedrijf

Een samenwerking tussen en commercieel merk en een goed doel heeft voor beide partijen een positief effect. Het vergroot zelfs de aankoopintentie en verbetert de merkperceptie.

De Nederlandse Brandwonden Stichting is afhankelijk van giften. We hebben steun van bedrijven heel hard nodig. U kunt op ons vele manieren helpen. Bijvoorbeeld in de vorm van een gift, actie, sponsoring of duurzaam partnerschap.

Wij hebben u ook veel te bieden. Inhoudelijke presentaties door betrokken artsen of ervaringsdeskundigen, een rondleiding in het laboratorium waar (brandwonden)onderzoek wordt gedaan of netwerkborrels en evenementen.

Het is goed te weten dat uw zakelijke giften fiscaal aftrekbaar zijn, mits deze aan een aantal voorwaarden voldoen. Lees hier meer over fiscaal aantrekkelijk schenken.

Als u interesse heeft om ons als bedrijf te steunen, neem dan contact op met Ariënne de Boer.

Word sponsor

Met uw schenking aan de slag

Sponsoring van een goed doel wordt door de Nederlandse bevolking als zeer positief ervaren. U kunt bijdragen aan onze missie in het algemeen of aan een specifiek project.

Sponsoring kan geheel aftrekbaar zijn (belastingvrije gift) als het een zakelijke kostenpost betreft en de gift in wat voor vorm dan ook een positieve, nuttige bijdrage levert aan uw bedrijfsvoering. Denk hierbij aan reclame, sponsoring en donaties in manuren. Bij sponsoring vindt er een tegenprestatie plaats. De instelling die de sponsoring ontvangt, mag een factuur uitschrijven aan uw bedrijf. Over sponsorbijdragen wordt dan BTW geheven.

Geïnteresseerd in sponsoring? We horen het graag!

ondertekening-fc-groningen

Geef namens een organisatie

Een gulle gift uit pure vrijgevigheid

Als uw bedrijf een schenking doet, dan is er sprake van vrijgevigheid. Er is geen tegenprestatie aan verbonden. Is uw gift fiscaal aftrekbaar? Dat leest u hier.

U kunt uw gift storten op rekeningnummer NL93 RABO 0388013222. Belangrijk: vermeld hierbij uw NAW gegevens zodat wij weten van wie de gift afkomstig is en kunnen bevestigen dat uw gift ontvangen is.

rotary-rhoon

Medewerkers in actie

Komt u gezamenlijk in actie?

Zelf een actie organiseren is leuk én geeft ook uw medewerkers een goed gevoel. Want naast het geld dat u bijeenbrengt voor de Nederlandse Brandwonden Stichting gaat het ook hierom de betrokkenheid van uw medewerkers, het gevoel dat je samen iets betekent voor mensen met brandwonden en een bijdrage hieraan levert.

Komt uw bedrijf in actie voor de mensen met brandwonden? Dan vinden we het leuk om hiervan op de hoogte gebracht te worden!

givaudan

Onze missie, flexibiliteit en persoonlijke aandacht, dat zijn voor veel bedrijven redenen om de Nederlandse Brandwonden Stichting te steunen. Dat de stichting een goed imago heeft en als zeer betrouwbaar wordt ervaren, is daarbij natuurlijk een pré!

Graag nodig ik u uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding bij ons in Beverwijk. Een ideale manier om u te laten zien waarom het zo belangrijk is dat u betrokken raakt bij de brandwondenzorg.

Voor vragen of het maken van een afspraak neem contact op.

Ariënne de Boer
Telefoon: 0251-275 545 | 06 81803080