DEZE BEDRIJVEN KOMEN VOOR ONS IN ACTIE!

Deze bedrijven komen voor ons in actie
mens en corona

Mens & Corona

Tijdens onze actie om dryfit shirts in te zamelen voor IC-personeel in het heetst van de strijd, bleek Mens & Corona een distributiepartner waar we op konden rekenen. Dat was fijn samenwerken!

craft

Craft

Binnen een week kon sponsor Craft al de eerste levering sturen. Uiteindelijk zouden ze meer dan 10.000 dryshirts leveren voor het IC-personeel in heetst van de strijd tegen corona.

bedrukken.nl

Bedrukken.nl

Bedankt voor 100 linnen tasjes met ons logo erop bedrukken.nl! Er is nog veel meer keuze uit bedrukte tassen met logo. Ook bieden ze een grote hoeveelheid relatiegeschenken aan voor bedrijven.

sportlife & commercial sweets

Sportlife & Commercial Sweets

In een heet IC-pak uren buffelen zonder eten of drinken. Dan is kauwgom zeer welkom! Daarom boden Sportlife en Commercial Sweets via ons 5000 pakjes kauwgom aan aan IC-personeel tijdens de corona-crisis.

under armour

Under Armour

Toen Craft door zijn voorraad heen was, vroegen we Under Armour om dryfit shirts voor IC-personeel tijdens de piek van de coronacrisis. Zij aarzelden niet en leverden gratis 3650 top kwaliteit sportshirts! Want zorg is ook topsport!

kaartje2go

Kaartje2Go

Kaartje2Go laat zien dat zij hart hebben voor de collectant die tijdens de jaarlijkse nationale collecteweek in weer en wind op pad gaat om te collecteren voor mensen met brandwonden.

Marineschip zr.ms. Friesland

Marineschip Zr.Ms. Friesland

Tijdens een patrouille van 5 maanden in het Caribisch Gebied, heeft marineschip Zr.Ms. Friesland niet alleen boten met drugs onderschept en economische vluchtelingen tegen gehouden maar ook geld ingezameld o.a. door een veiling.

Open water evenement de bosbaan

Open Water Evenement De Bosbaan

‘Water, de rest komt later!’
Het Open Water Evenement De Bosbaan steunt de Brandwonden Stichting, zelfs als het evenement door omstandigheden niet door kan gaan.

the battle of the lagelaan

The Battle of the Lagelaan

The Battle of the Lagelaan is een 2-daags golfwedstrijd. In 2019 gaf het winnende team haar prijs aan de Brandwonden Stichting. Het team Zuid volgde hun voorbeeld. Zo steunden zij met maar liefst 1250 euro

Apply veiligheidsdag

Apply Veiligheidsdag

De Apply Veiligheidsdag is een jaarlijks terugkerend congres, waarbij de nieuwste ontwikkelingen op veiligheidsgebied in een informele sfeer aan bod komen. In 2019 hield Volendammer Lou Snoek zijn verhaal over de Volendamramp in 2001.

Beele-Werner stichting

Beele-Werner Stichting

De Beele-Werner Stichting steunt ons al sinds 2001. In 2017 werden we door hen uitgenodigd bij de kick-off van het innovatieve project Sealing Valley en mochten we een extra cheque in ontvangst nemen.

Bergh brandscheidingen

Bergh Brandscheidingen

Bij de opening van het nieuwe kantoor van Bergh Brandscheidingen vroegen ze de genodigden geen cadeaus te geven maar om een donatie te doen.. Daar werd gehoor aan gegeven! Samen haalden ze € 1.750,- euro op!

Givaudan

In het kader van Themadag Vuur werden de medewerkers van Givaudan uitgedaagd het vuur uit hun sloffen te fietsen. Ondanks de regen en wind werd er bijna 6000 euro bij elkaar gefietst!

Harbour Run & Havenbedrijf Rotterdam

Tijdens de Harbour Run werd in 2018 bijna 8.500 euro opgehaald om een sportruimte in te richten in het Brandwondencentrum van het Maasstad Ziekenhuis. De hoofdsponsor, Havenbedrijf Rotterdam, vulde dit bedrag nog aan.

Kiwanis Club Rotterdam Zuid

Kiwanis Club Rotterdam Zuid doneerde 2.000 euro voor de kindvriendelijke verbandwisselkamer in het Brandwondencentrum van het Maasstad Ziekenhuis.

Rotaryclub Rhoon Barendrecht

Rotaryclub Rhoon-Barendrecht

Rotaryclub Rhoon-Barendrecht hield haar 8ste charity dinner in kasteel vn Rhoon. Een veiling bracht maar liefst 42.500 euro op!

Team TE-JO

Team TE-JO deed mee aan Navigate North en maakte de uitdagende tocht naar Moermansk. 7000 km in 7 dagen, en wij waren hun goede doel. Fantastisch, zo vond ook onze ambassadeur Jan Lammers.

Woonexpress Beverwijk

Het team van Woonexpress Beverwijk kwam in actie tijdens de Decembermaand en doneerde een deel van de omzet. Het winkelend publiek ontving brandpreventietips.

Schade magazine

Schade Magazine

Tijdens de SCHADE golfdag 2019 van Schade Magazine een mooi bedrag van 1.390 euro opgehaald voor de Nederlandse Brandwonden Stichting.

Fugro

Medewerkers van Fugro hebben besloten om, in plaats van een kerstpakket te ontvangen, het bedrag te doneren. Een cheque van maar liefst €11.300,- mochten wij hierdoor in ontvangst nemen. Fugro: ontzettend bedankt!

ExxonMobile

ExxonMobil

ExxonMobil, het grootste beursgenoteerde internationale olie- en gasbedrijf, organiseerde een safetylunch waar wij een presentatie mochten geven en een mooie cheque in ontvangst mochten nemen.