Lansingerland voor Aquatraining

Wij van zwemvereniging De Watervogels zwemmen in samenwerking met Sportfondsen Lansingerland en zwembad de Windas voor Aquatraining. Samen gaan we voor minder pijn bij brandwonden. Dus doneer nu!
Onsuccesvol
Deze campagne heeft haar financieringsdoel 1 jaar geleden niet gehaald
46% Gefinancierd
  • €913,70 Gedoneerd
  • €2.000,00 Doel
  • 1 Donateurs
Resterende tijd om te doneren

Over dit project

Wat is Aquatraining

Revalideren met brandwonden is extreem pijnlijk. ZV De Watervogels gaat voor een behandeling met minder pijn: Aquatraining. In het water revalideren is minder zwaar. Patiënten herstellen zo écht sneller en kunnen hun leven weer eerder oppakken. Spring in het water voor minder pijn bij revalidatie van brandwondenpatiënten. Voor meer informatie over kijk hier: https://aquatraining.brandwondenstichting.nl/waarom-aquatraining/

Spelregels: Via deze actiepagina kun je heel gemakkelijk geld doneren. Als deelnemer van de Zwem4daagse kun je je laten sponsoren door familie en vrienden door zelf een actiepagina aan te maken.

Het zwembad die het meeste geld ophaalt maakt kans op een zwemclinic van Olympisch Kampioen Inge Dekker. Tijdens de Zwem4daagse verloten we onder de deelnemers die in actie komen kickboards en swimcaps van arena swimwear.

Inschrijven en kosten: U kunt op 2 manieren inschrijven. NIET IN DE RIJ STAAN maak gebruik van de voorinschrijving voor EUR 8,00 per deelname. Voor inschrijven kan op de volgende manier . U maakt gebruik van de invulvelden op de website www.zvdewatervogels.zwem4daagse.nl dan krijgt u de mogelijkheid om met iDeal te betalen. Het is mogelijk om meerder inschrijvingen in één keer te betalen. Na de betaling ontvang u een e-mail. Onderin de mail treft u een link aan naar het startbewijs tevens stempelkaart. Deze dient u uit te printen en mee te nemen. Dit is uw startbewijs. De tweede mogelijkheid is om in te schrijven bij de ingang van het buitenbad op maandag 26 juni of dinsdag 27 juni De kosten bedragen dan EUR 10,00. Het is niet mogelijk aan de Kassa van de Windas in te (voor)schrijven