banner-header-website-nbs-970×250-2

Een normale Brandwondendag met zo’n 400 personen is dit jaar, op 1,5 meter afstand van elkaar, niet haalbaar.

Daarom organiseren we dit jaar een Brandwondenweek, i.p.v. één brandwondendag. Een week waarin we online een hoop activiteiten aanbieden voor mensen met brandwonden en mensen die een Necrotiserende Fasciitis / Necrotiserende Wekedeleninfectie hebben doorgemaakt.

Ook ouders, broertjes en zusjes, partners of kinderen van een ouder(s) met brandwonden zijn online welkom.

De Brandwondenweek is van zondag 4 oktober en sluiten we zaterdag 10 oktober gezamenlijk af. Tijdens de week bieden we kosteloos een gevarieerd online programma aan zodat er ook vast voor jou wat tussen zit. Denk hierbij aan gespreksgroepen voor mensen met littekens, maar ook voor ouders en familieleden, creatieve workshops en informatiebijeenkomsten. We hopen van harte dat er zoveel mogelijk mensen aansluiten.

Het volledige programma is HIER te vinden.

De online inschrijving is gesloten. Inschrijven is alleen nog mogelijk door je naam, telefoonnummer en de programma onderdelen die je wilt volgen te mailen naar [email protected] of te bellen met 0251 275578.

Mocht je nog vragen hebben, mail die dan naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

namens de organisatie van de Brandwondenweek

Marjorie Holtus