Algemene voorwaarden

SEPA

Net zoals alle particulieren en organisaties in Nederland en Europa, heeft ook de Brandwonden Stichting te maken met het nieuwe betalingssysteem SEPA (Single Euro Payments Area). Dit heeft o.a. als gevolg dat we te maken hebben met aangepaste bankrekening nummers van alle particulieren en organisaties.

Het bankrekening nummer van de Brandwonden Stichting is gewijzigd van 388013222 naar: NL93RABO0388013222
en bankrekening nummer 202122 van de Brandwonden Stichting is gewijzigd naar: NL78ING0000202122

Net als elke organisatie die geld mag incasseren, hebben wij een unieke code (incassant ID): NL47NBS412223310000. Als donateur krijgt u zelf ook een unieke code die is verbonden met uw donatie aan de Brandwonden Stichting (machtigingskenmerk). Dit nummer vindt u op uw bank afschrift.

Automatische incasso

Als u doneert aan de Brandwonden Stichting via een bestaande machtiging hoeft u niets te doen. Uw huidige incasso is automatisch omgezet.
De Brandwonden Stichting incasseert uw donatie elke 28e van de maand, tenzij dit in een weekend valt of één van deze feestdagen: Goede Vrijdag, tweede paasdag en eerste of tweede kerstdag. In dat geval wordt uw donatie op de laatste werkdag voor de 28e van de maand afgeschreven. In het geval dat het incasseren niet lukt wordt de donatie alsnog de eerst volgende maand geïncasseerd. De incasso data voor dit jaar staan hieronder vermeld*:
De Brandwonden Stichting pre-notificeert de incasso schriftelijk of digitaal tot 5 werkdagen voor de incasso van die maand.

201420152016
dinsdag 28 januariwoensdag 28 januaridonderdag 28 januari
vrijdag 28 februarivrijdag 27 februarivrijdag 26 februari
vrijdag 28 maartvrijdag 27 maartmaandag 28 maart
maandag 28 aprildinsdag 28 aprildonderdag 28 april
woensdag 28 meidonderdag 28 meivrijdag 27 mei
vrijdag 27 junivrijdag 26 junidinsdag 28 juni
maandag 28 julidinsdag 28 julidonderdag 28 juli
donderdag 28 augustusvrijdag 28 augustusvrijdag 26 augustus
vrijdag 26 septembermaandag 28 septembermaandag 28 september
dinsdag 28 oktoberwoensdag 28 oktobervrijdag 28 oktober
vrijdag 28 novembervrijdag 27 novembermaandag 28 november
woensdag 24 decembermaandag 28 decemberwoensdag 28 december

*Deze data zijn onder voorbehoud van veranderingen.