Ren jij 8 oktober de Harbourrun voor de Brandwonden Stichting?

20429602_1605651392800170_4581257802657672165_n

Ren jij zondag 8 oktober de Harbourrun voor de Nederlandse Brandwonden Stichting? Dé obstakel run dwars door de Rotterdamse haven. We gaan deze editie zoveel mogelijk geld ophalen voor het ‘Virtual Reality project’. Onderzoek heeft namelijk aangetoond dat Virtual Reality effectief is in het verminderen van pijn en angst tijdens verbandwisselingen bij brandwondenpatiënten. Bij Virtual Reality wordt een spel gespeeld in een computergestuurde bril, waarbij de brildrager de virtuele wereld en het spel op verschillende manieren kan beïnvloeden. Doordat een groot deel van de aandacht van de patient naar het spel gaat, blijft er minder aandacht over voor de pijn en de behandeling. Dit effect is zo krachtig dat mensen minder pijn en spanning ervaren. Via ‘Virtual Reality’ kunnen de pijnprikkels bij zelfs met 33% afnemen!

Om dit project te kunnen realiseren voor alle brandwondenpatiënten hebben we jouw hulp nodig! Zien we jou 8 oktober aan de start in het mooie Rotterdam? Meld je aan via harbourrun@brandwondenstichting.nl en ontvang meer informatie. De eerste 50 renners ontvangen een startbewijs. Het zou super tof zijn als zoveel mogelijk mensen jou willen sponsoren voor deze sportieve prestatie. Upload een sportieve foto op je eigen actiepagina en spread the word! Succes. Lees hier meer informatie over het evenement en hoe je een actiepagina aanmaakt.