Klik hier
voor ons
verhaal »

Ik wil nalaten

Iedereen kan iets goeds nalaten
Nadenken over een testament, over een periode dat u er niet meer bent, is geen makkelijk onderwerp. Maar het is een geruststellend idee om te weten dat alles vantevoren goed is geregeld. Dat u heeft nagedacht over de verdeling van uw vermogen. Wellicht overweegt u om de Brandwonden Stichting in uw testament op te nemen. Wij informeren u graag over de mogelijkheden en helpen u waar nodig.

Fiscaal voordeel
Nalaten aan een goed doel is, net als schenken, fiscaal voordelig. De Brandwonden Stichting is een organisatie die het Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI) dient. Dit betekent dat uw schenking of nalatenschap aan onze organisatie is vrijgesteld van belasting. Uw donatie komt volledig ten goede aan de Brandwonden Stichting. Dit betekent nog meer investeren in onderzoek naar brandwondenlittekens, in de hoop dat littekens ooit tot het verleden gaan behoren.

Jos KaandorpHebt u vragen?
Hebt u nog vragen over schenken of nalaten? Jos Kaandorp van de Brandwonden Stichting helpt u graag verder: schenken@brandwondenstichting.nl en 0251-275555.
Voor juridische vragen over het maken van een testament kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze huisnotaris Batenburg Notarissen via: info@batenburg.eu of 0251-262857.