Klik hier
verhaal »

Speel mee met de VriendenLoterij

logo vriendenloterij

De VriendenLoterij steunt organisaties die mensen in Nederland helpen die in hun leven minder geluk hebben gehad, kwetsbaar zijn of om een andere reden onze steun verdienen. In 2014 heeft de Brandwonden Stichting een bijdrage ontvangen van € 801.641 ,-.

Draagt u de Brandwonden Stichting een warm hart toe en maakt u ook graag kans op leuke prijzen? Speel dan mee met de VriendenLoterij. In 2015 heeft de totale prijzenpot een waarde van € 36,4 miljoen met iedere maand kans op tienduizenden prijzen oplopend tot € 100.000,-.

Activeer hier uw lot en speel mee

Vanaf januari 2016 kost een lot € 13,50 per trekking inclusief Jackpotbonus van € 0,50. Er zijn veertien trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus. De helft van de lotprijs gaat direct naar de Brandwonden Stichting. Deelname is vanaf 18 jaar.

In de VriendenLoterij is uw mobiele nummer uw lotnummer. Naast de kans op prijzen oplopend tot € 100.000,- maakt u met uw mobiele nummer ook kans op de unieke AutoJackpot! De enige jackpot die niet oploopt met geld, maar met auto’s.

Meer informatie?
Lees meer over de VriendenLoterij.

Projecten
De Brandwonden Stichting heeft uit de 13e en 14e trekking van 2013, naast de reguliere bijdrage, een prachtige extra bijdrage gekregen voor het innovatieve project: ‘pijnbestrijding bij kinderen met brandwonden’.
De dagelijkse verbandwisseling is voor brandwondenslachtoffers extreem pijnlijk. Met steun van de VriendenLoterij kunnen we hen helpen dit te doorstaan!

Foto: Roy Beusker

VriendenFonds
De VriendenLoterij heeft vorig jaar het VriendenFonds opgericht. Dit fonds vervult kleine hartenwensen van mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Vera zet zich als ambassadrice met een persoonlijk verhaal in voor de Brandwonden Stichting. Daarom verdient zij het om in het zonnetje gezet te worden. Het VriendenFonds beloonde haar met een extra paar nieuwe orthopedische schoenen.
Bekijk hoe Vera wordt verrast.

De cheque en Vera_vierkant         1. groepsfoto Vriendenfonds_schoenen voor Vera