Klik hier
verhaal »

Help als bedrijf

foto Arienne

De Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt geen subsidie van de overheid en is dus afhankelijk van onder meer giften en donaties uit het bedrijfsleven. Gelukkig helpen steeds meer bedrijven ons op allerlei manieren om brandwonden te voorkomen en de kwaliteit van leven van mensen met brandwonden te verbeteren.

Wilt u helpen?

Hieronder beschrijven we mogelijkheden waarmee u ons werk kunt ondersteunen. Maar natuurlijk kunt u altijd helpen op de manier die het best bij u past.

Word partner van de Brandwonden Stichting

Er zijn allerlei manieren om partner van de Brandwonden Stichting te worden en ons werk te steunen. U kunt ons met een gift financieel steunen, u kunt een project adopteren, een actie starten met uw bedrijf en medewerkers of bijvoorbeeld sponsoren in natura.

Wij steunen onze partners waar wij kunnen. Zo geven we bijvoorbeeld aandacht aan uw bedrijf op onze website en social media, en kunt u het bedrijsfpartner logo gebruiken.

Hier vindt u een snelle en heel effectieve manier om bedrijfspartner te worden. Wilt u als bedrijf echt impact maken en u structureel aan de Brandwonden Stichting verbinden? Wordt dan hoofdsponsor.

Neemt u gerust contact op met Ariënne de Boer om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken: (0251) 275545 of adeboer@brandwondenstichting.nl