Klik hier
voor ons
verhaal »

Ik wil een collecte organiseren

Als collecte-organisator levert u een grote bijdrage aan het werk van de Brandwonden Stichting. De collecte is namelijk onze belangrijkste inkomstenbron. Dankzij uw inzet kunnen we mensen met brandwonden helpen. Kort na het ongeval en later in hun dagelijkse strijd tegen littekens. Maar ook onderzoek financieren en campagnes inzetten om brandwonden te voorkomen.

Collecteweek 2017: 8 t/m 14 oktober.

Wat betekent het als u in uw wijk de collecte organiseert?

Voorafgaand, tijdens en na de collecteweek bent u voornamelijk hand- en spandiensten voor ‘uw clubje’ collectanten aan het verrichten. Collectebussen verspreiden, iedereen activeren voor de collecteweek en achteraf de bussen weer innemen. Hebt u vragen wat het precies betekent als u zich opgeeft als collecte-organisator? Neem dan contact met de afdeling collecte van de Brandwonden Stichting via 0251-275555 of schrijf u gelijk in via onderstaand formulier.

Meld u aan als collectant of collecte-organisator

Het makkelijkst is het om (tijdens kantooruren) contact met ons op te nemen: 0251-275 555, maar u kunt natuurlijk ook het onderstaande formulier invullen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

*Alle verstrekte gegevens worden slechts gebruikt om met u te kunnen communiceren in uw rol als collecte organisator in uw plaats/wijk en om u enkele keren per jaar op de hoogte te houden van de activiteiten van de Nederlandse Brandwonden Stichting. Als u daar geen prijs op stelt kunt u zich altijd makkelijk uitschrijven.