Hoe werkt het

Dank voor uw interesse om BedrijfsPartner te worden van de Nederlandse Brandwonden Stichting! Wij zijn voor ons werk volledig afhankelijk van bijdragen van particulieren en bedrijven. Daarmee helpen we

En dat heeft effect! Al jaren neemt het aantal mensen met brandwonden af, en neemt het aantal mensen dat blijft leven na een verbranding toe. Tegelijk moet er  nog veel gebeuren. Mensen met brandwonden hebben daar vaak hun hele leven last van en alle hulp bij het voorkomen van nieuwe slachtoffers blijft welkom.

De Brandwonden Stichting wordt gesteund door veel particulieren. Elk jaar gaan wel 62.000 mensen in oktober op pad om te collecteren voor het werk dat we doen en gelukkig steunen veel mensen ons met een reguliere donatie. De totale inkomsten staan -net als bij veel andere goede doelen- wel onder druk. Daarom stellen we het extra op prijs dat ook bedrijven steeds vaker hun sympathie voor de Brandwonden Stichting omzetten in concrete actie. Het programma BedrijfsPartners is daar een goed voorbeeld van. Wat kunt u ervan verwachten?

BedrijfsPartners zijn ook echt partners

Wij zijn blij met uw hulp en die maakt echt verschil. Maar we doen ook graag wat voor u terug.

Jaarlijkse bijeenkomst

Alle bedrijven kunnen BedrijfsPartner worden van de Nederlandse Brandwonden Stichting.  Als partner ondersteunt u ons financieel, maar er is meer. Als Nederlandse Brandwonden Stichting vinden we het belangrijk om goed contact te houden met de mensen en bedrijven waar we ons werk voor doen. Daarom nodigen we u als BedrijfsPartner een keer per jaar uit voor onze partnerdag. Een ideale mogelijkheid om elkaar te leren kennen, te leren begrijpen wat wij doen, maar ook wat u doet, en natuurlijk om te netwerken. Want veel BedrijfsPartners die wat met onze stichting  hebben, kunnen ook veel aan elkaar hebben!

Aandacht op onze website

Elke maand bezoeken ongeveer 30.000 mensen onze website. Als u BedrijfsPartner bent krijgt u een eigen pagina op onze website, waarin u wat kunt vertellen over uw bedrijf, inclusief een link naar uw eigen website. We stellen het zo in dat zoekmachines deze links kunnen volgen. Omdat onze site zo goedbezocht is, zijn links vanaf onze site naar die van u waardevol, en dragen ze bij aan de vindbaarheid van uw website in zoekmachines (linkbuilding).

Daarnaast besteden we regulier aandacht aan onze bedrijfspartners op onze homepage en onze social media kanalen, zoals Twitter en Facebook. Op die manier hopen we een bijdrage te kunnen leveren aan uw naamsbekendheid.
bedrijfspartner-kader

Gebruik van het partnerlogo

Als BedrijfsPartner mag u op uw elektronische uitingen gebruikmaken van het Nederlandse Brandwonden Stichting BedrijfsPartner Logo, bijvoorbeeld op uw website of onder uw e-mails. Een mooie manier om uw verbondenheid met ons werk te laten zien, en te profiteren van de positieve uitstraling van onze stichting.

Preventieactiviteit

Als u in een keer voor twee jaar BedrijfsPartner van ons wordt, organiseren we graag en kosteloos een preventieactiviteit voor u, op uw locatie. In een bijeenkomst van ongeveer anderhalf uur voor 10 tot 100 mensen besteedt een van onze professionele preventiemedewerkers aandacht aan onderwerpen die in overleg met u worden gekozen. U kunt denken aan aandacht voor brandpreventie in de thuis- en werkomgeving of hoe te handelen als uzelf of uw kind brandwonden heeft. Een leuke en altijd nuttige bijeenkomst voor bijvoorbeeld uw medewerkers of relaties.

Neem contact op  met Ariënne de Boer :

Telefoon: 0251-275 555
Mobiel: 06 8180 3080